LECH przygotował specjalną puszkę na Przystanek Woodstock

Pierwsza w Polsce, nowoczesna puszka piwa marki LECH Premium z fotografią z koncertu rockowego pojawiła się na tegorocznym Przystanku Woodstock. Była dostępna wyłącznie podczas Festiwalu od 31 lipca do 2 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą. Puszkę wykonano w innowacyjnej technice produkcji, bardziej zaawansowanej i wyrafinowanej niż zwykły proces umieszczania grafiki na puszce. LECH sponsor tegorocznego Przystanku Woodstock, przygotował „fotograficzną” puszkę specjalnie z myślą o festiwalowej publiczności.

„Największą innowacją zastosowaną przez markę jest zdjęcie umieszczone na bocznej powierzchni puszki przedstawiające publiczność bawiącą się na koncercie rockowym. Zmiany objęły logo marki i obszar wokół niego. Posłużyliśmy się liternictwem, które otrzymaliśmy od organizatorów festiwalu umieszczając napis XV Przystanek Woodstock pod logiem LECHa. Rzadko zdarza nam się stosować tego rodzaju innowacje w pracy na opakowaniem. Projektując puszkę zespół marki odstąpił od standardów prezentując swój nowoczesny wizerunek i przywiązanie do wydarzeń, którym partneruje.” – mówi Tomasz Kurowiak z działu Brand Design Kompanii Piwowarskiej.

Pierwsza polska puszka „fotograficzna” powstała w innowacyjnej technice Hi-Res, która umożliwia nadruk nawet drobnych detali tworząc bardzo realistyczny efekt na opakowaniu. Puszka przedstawia publiczność koncertu rockowego. Była dostępna w limitowej wersji pod koniec lipca na tegorocznym Przystanku Woodstock. Warto dodać, że Woodstock to jeden z nielicznych festiwali muzycznych na świecie, który posiada własną, przygotowaną specjalnie dla niego puszkę!

ostatnia aktualizacja: 2009-08-05
Komentarze

Studencka Marka

odpowiedz na wszystkie pytania



W ciągu ostatnich 30 dni zagłosowano (przeliczam) razy w naszych ankietach
Polityka Prywatności