Magiczne oblicze Heinekena

Heineken przedstawia limitowaną edycję piwa w aluminiowej butelce STR. W świetle ultrafioletowym butelka ujawnia swoje drugie oblicze - ukazują się na niej magiczne, gwiezdne wzory.

Świecący w UV Heineken dostępny jest tylko w najbardziej ekskluzywnych klubach w 5 największych miastach Polski przez najbliższe 6 miesięcy.

Nowa butelka Heinekena zaskakuje wyjątkowym designem i elementami widocznymi tylko w ultrafiolecie. W świetle dziennym wykonaną z aluminium STR charakteryzuje prosty ale niezwykle innowacyjny kształt. Intensywna zieleń zestawiona z matową, srebrną powierzchnią opakowania sprawiają, że butelka fakturą i kształtem idealnie wpisuje się w standard produktu premium. Jednak dopiero w nocnym, klubowym klimacie STR odsłania swoje prawdziwe właściwości, dodając blasku zabawie i rozświetlając noc. Wyjątkowy design opakowania nawiązuje do symbolu marki Heineken – pięcioramiennej gwiazdy.

Nazwa nowej butelki pochodzi od słowa ‘star’ i oddaje ekskluzywny charakter produktu. Projekt STR to metafora gwiazdy, która rozjaśnia noc tylko dla nielicznych i tylko na chwilę. Została zaprojektowana specjalnie dla tych, którzy chcą podkreślić swoją wyjątkową osobowość stylowymi gadżetami.

Szymon Michalik, Senior Brand Manager Heineken: Chcieliśmy zaskoczyć klubowiczów czymś, czego nikt inny dotychczas nie zrobił. Dając im butelkę piwa lśniącą jak gwiazda na pewno nam się to uda. STR będzie dostępna krótko i można będzie ją znaleźć wyłącznie w ekskluzywnych, ekscytujących miejscach, gdzie bawią się wyjątkowi ludzie. Butelka STR w ręku takiej osoby ma być wyrazem świadomości najnowszych trendów.

Połączenie nowoczesnego projektu butelki z tradycyjnym logo i typografią marki  to część globalnej strategii Heinekena, akcentującej innowacyjność i wyznaczanie trendów w dziedzinie nocnego życia, muzyki, sportu, a ostatnio również designu. Do tej pory Heineken w butelce STR pojawił się również w klubach m.in. w Stanach Zjednoczonych, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Norwegii, Singapurze, Australii, Nowej Zelandii, Hong Kongu, Chinach, RPA, Katarze i Dubaju.

Butelka STR w sprzedaży dostępna jest od października. Przez okres sześciu miesięcy będzie ją można kupić w wybranych 40 klubach, w pięciu największych miastach Polski – Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Zastąpi tam dotychczas dostępne szklane opakowania. Pojemność butelki to 330 ml.


ostatnia aktualizacja: 2010-12-20
Komentarze

Studencka Marka

odpowiedz na wszystkie pytania



W ciągu ostatnich 30 dni zagłosowano (przeliczam) razy w naszych ankietach
Polityka Prywatności