„Tune up your party”, czyli podkręć imprezę z Desperadosem
Dla wszystkich imprezowiczów Desperados przygotował 3 niezwykłe wydania sześciopaków o tematyce muzycznej, zimowej i miejskiej. W skład opakowania wchodzą 3 tradycyjne butelki piwa Desperados oraz 3 butelki bez etykiet.
Do każdego zestawu zostały dodane 3 różne rodzaje naklejek, które można dowolnie miksować, aby stuningować swoją własną butelkę. Liczy się wyobraźnia i pomysłowość. Specjalne wydanie produktu do własnej kreacji etykiet pojawi się na rynku już na początku stycznia 2011 roku.
Desperados to marka wyróżniająca się na tle innych piw niezwykłym smakiem tequili. Dlatego doskonale rozumie młodych ludzi, którzy lubią na imprezach podkreślać swój charakter i nietuzinkową osobowość. Niezwykłe wydanie marki Desperados daje konsumentom możliwość wyrażenia siebie, pokazania swojej indywidualności i kreatywności, a także opowiedzenia, czym jest dla nich prawdziwy świat marki Desperados. Koncepcja imprezowego paka została stworzona również dla tych, którzy uwielbiają bawić się w gronie przyjaciół i znajomych.
Projekty naklejek specjalnie dla marki Desperados przygotowali zaproszeni do zabawy młodzi twórcy. Pracowali pod okiem wybitnego artysty grafika Andrzeja Pągowskiego, podczas specjalnych warsztatów artystycznych marki Desperados. Autorami projektów są studenci Wydziału Grafiki warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych: Kamil Gorgoń – pasjonat grafiki i fotografii przygotował „muzyczny” zestaw naklejek, Łukasz Walendziuk – lubiący obserwować życie wielkiego miasta, zaprojektował „miejski” set wlepek, a Dorota Pawiłowska, którą poza projektowaniem kręci kino Dalekiego Wschodu, opracowała zimową kombinację.
„Postanowiliśmy posłuchać naszych konsumentów, dlatego do projektu zaprosiliśmy młodych, początkujących twórców, a nie doświadczonych zawodowo grafików. Zależało nam na podkreśleniu indywidualności każdego, kto lubi markę Desperados, więc poszczególne zestawy naklejek zostały zaprojektowane przez innego artystę. Konsument zestawiając naklejki dowolnie według własnego pomysłu oraz czerpiąc inspirację z różnych stylów autorów ma naprawdę wiele możliwości wyrażenia siebie i podrasowania etykiety, tak aby zaskoczyć przyjaciół i podkręcić wspólną imprezę” – o projekcie powiedziała Anna Wood, Brand Manager marki Desperados.
Nowe oblicze piwa to jedna z tuningowanych niespodzianek marki. Do wspólnej zabawy Desperados zaprasza również m.in. poprzez swoją fan stronę na portalu społecznościowym Facebook.
ostatnia zmiana: 2011-01-04