Nowe oblicze szkockiej whisky Dewar’s
Perfekcyjne kształty, kuszące kolory i rewolucyjny styl. To wszystko łączą w sobie nowe szaty szkockiej whisky Dewar’s. Podczas, gdy w butelkach nadal zamknięty jest ten sam znakomity blend szkockich whisky, nowy design podkreśla kunszt i mistrzostwo, które definiują markę Dewar’s od 1846 r.
Rodzina whisky Dewar’s
Wraz z rozwojem marka Dewar’s poszerzała swoje portfolio o kolejne trunki. Whisky wchodzące w skład tej szkockiej rodziny powstawały
w innych etapach historii marki.
To spowodowało, że każda z nich miała własną sylwetkę oraz estetykę, odróżniającą ją od pozostałych. Zmiana designu czterech produktów marki Dewar’s – Dewar’s White Label, Dewar’s 12 YO, Dewar’s 18 YO oraz Dewar’s Signature – wizualnie czyni z nich spójną całość, po raz pierwszy w długiej historii whisky z gorzelni w Aberfeldy. „Jesteśmy niezwykle podekscytowani nowym wyglądem whisky Dewar’s, który w pełni oddaje jej energię i moc. Nowe dynamiczne opakowania dają konsumentom możliwość do identyfikowania produktów marki Dewar’s jako jednej rodziny” – mówi Brand Managing Director – Fannie Young.
„D” jak Dewar’s
Żywa paleta kolorów i innowacyjny design butelek sprawia, że nowe oblicze whisky z portfolio Dewar’s jest nowoczesne, spójne i odważne. Przezroczysta fala przechodząca przez etykietę przywodzi na myśl literę „D” z logotypu marki i ukazuje złocisty trunek. Na każdej butelce wygrawerowany jest rok powstania marki oraz nazwisko jej założyciela – John’ego Dewar’a. Dodatkowo na etykiecie wyeksponowane są złotym kolorem ikony, które przypominają o licznych nagrodach i wyróżnieniach whisky Dewar’s.
Danny Clinch dla marki Dewar’s
Aby w pełni oddać nowy charakter szkockiej whisky, marka Dewar’s nawiązała współpracę z jednym z najbardziej znanych fotografów rock-and-roll’a – Danny’m Clinch’em. W obiektywie Clinch’a, który do tej pory portretował osobowości ze świata muzyki, znalazły się produkty marki Dewar’s. Fotograf wyznał: „Zostałem zainspirowany nową butelką oraz sposobem, w jaki jej sylwetka przypomina kształt gitary. Starałem się połączyć własny styl i wpływy ze świata muzyki i przenieść to na zdjęcia. Przygotowałem własny sprzęt, łącznie z gitarą i harmonijką. Chciałem pokazać nowe butelki w wizualnie pobudzającym i ekscytującym otoczeniu”. Clinch, który został także ambasadorem marki dodał: „Jako długoletni miłośnik whisky Dewar’s, jestem zaszczycony, że będę pierwszym, który uchwyci esencję i odda ducha jej nowego oblicza”.
Niezależny, zawdzięczający wszystko samemu sobie, Clinch ugruntował swoją pozycję jednego z najlepszych fotografów muzycznej sceny. Jako artysta, Danny żyje według swoich zasad, nie boi się podejmować ryzyka, co czyni jego pracę ekscytującą. Clinch zawdzięcza sukces i karierę swojej tożsamości wolno myśliciela – prezentuje styl życia, który perfekcyjnie oddaje charakter marki Dewar’s.
ostatnia zmiana: 2011-02-04