Grupa Żywiec wprowadza na rynek piwa niepasteryzowane

Dział: Student

W maju br. w sprzedaży pojawiły się trzy niepasteryzowane warianty regionalnych piw należących do Grupy Żywiec. Niepasteryzowany Specjal, Leżajsk i Królewskie powstały specjalnie z myślą o tych, którzy cenią sobie produkty najwyższej jakości o wyjątkowym, świeżym smaku i aromacie.

Trzy nowe piwa wejdą w skład najbardziej zróżnicowanej piwnej oferty potentata polskiego rynku.

Niepasteryzowane piwa Leżajsk, Królewskie i Specjal stanowią uzupełnienie dotychczasowej oferty tych marek. Każde z trzech piw regionalnych Grupy Żywiec ma długą tradycję, własną historię i stabilną pozycję w regionie, w którym jest dystrybuowane. Specjal pozostaje największym piwem regionalnym w Europie (wolumen sprzedaży) i jest dostępny w województwach warmińsko-mazurskim, pomorskim i częściowo kujawsko-pomorskim. Królewskie dostępne na Mazowszu jest najpopularniejszym piwem w Warszawie a jego udział na Mazowszu sięga 15 proc. Natomiast Leżajsk to lokalne piwo z bardzo silną pozycją na Podkarpaciu i kilkudziesięcioletnia tradycją piwną.

Wprowadzenie niepasteryzowanych wariantów jeszcze bardziej urozmaici najszerszy na rynku portfel marek piwnych Grupy Żywiec, w którym szczególną rolę pełnią piwa regionalne. Postanowiliśmy wprowadzić do oferty niepasteryzowane warianty Królewskiego, Leżajska i Specjala, które gwarantują jeszcze większą świeżość smaku, zapewniając niepowtarzalne piwne doznania – mówi Katarzyna Malczewska – Błaszczuk Dyrektor ds. Marek Regionalnych Grupy Żywiec.

Konsumenci coraz częściej doceniają naturalne produkty, o niepowtarzalnym aromacie, wytwarzane w tradycyjny sposób. Chętnie poszukują także ciekawych, niszowych smaków. Dlatego też Grupa Żywiec wprowadziła piwa niepasteryzowane. Bazując na tradycjach i kompetencjach naszych trzech regionalnych piw wierzymy, że ich wersje niepasteryzowane spotkają się z dużym zainteresowaniem zarówno dotychczasowych miłośników jak i nowych konsumentów – dodaje Malczewska – Błaszczuk.

Grupa Żywiec posiada najbardziej zróżnicowane portfolio piwnych marek w Polsce – ze 100 aktywnych na rynku do tej pory oferowała aż 13, począwszy od Żywca i Warki, poprzez dwusłowowego Stronga o wyróżniającym smaku, pszenicznego Paulanera w dwóch odmianach, Desperadosa o smaku tequili, Tatrę z segmentu ekonomicznego aż po piwa regionalne Specjal, Leżajsk, Królewskie i Brackie (warzone metodą otwartej fermentacji w Brackim Browarze Zamkowym w Cieszynie, dystrybuowane w powiatach żywieckim, bielskim i cieszyńskim). Na przełomie kwietnia i maja 2011 r. oferta Grupy Żywiec powiększy się o 3 nowe piwa. W najbardziej zróżnicowanym portfelu piw na polskim rynku nawet najbardziej wymagający piwosz znajdzie coś dla siebie.


ostatnia zmiana: 2011-05-31
Komentarze

Studencka Marka

odpowiedz na wszystkie pytania



W ciągu ostatnich 30 dni zagłosowano (przeliczam) razy w naszych ankietach
Polityka Prywatności